
FunGarage.se - MOTOR | HOBBY | OUTDOOR

Information om FunGarage.se - MOTOR | HOBBY | OUTDOOR
721 37, Västerås
Öppettider
- sunday: (closed)
- monday: 10h-18h
- tuesday: 10h-18h
- wednesday: 10h-18h
- thursday: 10h-18h
- friday: 10h-18h
- saturday: 10h-15h
Vår kommentar från GymFitFit.se om FunGarage.se - MOTOR | HOBBY | OUTDOOR:
Bienvenido a FunGarage.se, un centro deportivo ubicado en Västerås, Suecia. Este lugar ofrece una amplia gama de productos para amantes de los motores y deportes al aire libre, aunque ha recibido opiniones mixtas de los clientes.
Aspectos positivos:
- Buena atención al cliente: Muchos usuarios han destacado la amabilidad y atención del personal en la tienda, describiéndola como 'muy servicial' y con 'un buen recibimiento'.
- Variedad de productos: FunGarage.se ofrece una amplia selección de productos, incluidos vehículos recreativos y piezas de repuesto, lo que es apreciado por quienes buscan equipamiento específico.
- Precios competitivos: Varios clientes han mencionado que los precios son razonables y accesibles, lo que hace que comprar aquí sea atractivo para quienes buscan ahorrar.
Aspectos a mejorar:
- Comunicación deficiente: Muchos clientes expresaron su frustración por la falta de respuesta a sus correos electrónicos y el hecho de que no hay un número de teléfono disponible para asistencia. Esto ha llevado a experiencias negativas al intentar resolver problemas.
- Problemas de calidad: Se han reportado casos en los que los productos no han cumplido con las expectativas en términos de calidad, y algunos clientes han encontrado dificultades para obtener soluciones a sus quejas.
- Política de devoluciones: La política de devoluciones ha sido criticada, con usuarios señalando que los costos de envío para devolver productos no deseados son elevados.
A pesar de las críticas, FunGarage.se sigue siendo una opción para aquellos que buscan productos a precios más bajos. Se recomienda tener en cuenta las experiencias de otros clientes y considerar la calidad de los productos y la comunicación al hacer una compra.
Tjänster, maskiner och riktade klasser
FunGarage.se - MOTOR | HOBBY | OUTDOOR: Omdömen
Negativ erfarenhet: Nopea toimitus ja laskutus MUTTA kun tuli vika crossiin 2 viikon päästä, asiakaspalvelu ei vastaa mihinkään. En suosittele ostamaan täältä mitään!
Negativ erfarenhet: Dom slutade svara när jag ville reklamera den stora bandsnöslungan då styrhjälpen inte går att justera och att instruktionen på min modell inte var uppdaterad. Borde inte behövas mekaniker för en justerskruv. Förstår varför det är billigt.....
Negativ erfarenhet: Beställde en atv kärra. Bra kontakt med kundservice under beställningsprocessen. Jag ångrade mig och skickade mejl att jag ville annullera beställningen innan den var skickad. Inget svar. Några dagar senare fick jag mejl att beställningen var skickad. Jag skickade mejl igen för att annullera eftersom det inte finns ett telefonnummer. Inget svar. Några dagar senare kom atv kärran via schenker transport. En däck var större än andra sidan och en ventil var skadad. Skickade mejl och fick svar: de ville se bilder av ventilen som bevis. Så skickade jag. Inget svar. Nu är det en vecka senare utan svar, och jar får gratulerar er med en till missnöjd kund. Det verkar som det här företaget är bara fokuserad på att sälja genom att importera varor från kina. Utan kundservice. Jag borde har läst upplevelsen innan jag beställde, tack för lektionen.
Negativ erfarenhet: Svarar inte i telefon eller på mail. Lovar 3 dar men efter 10 dagar inte ett spår av varor. Sämsta möjliga kommunikation.
Negativ erfarenhet: Köpte en Vento Retro moped som det har varit ständiga problem med. Sämsta köpet jag gjort någonsin men man kan väl inte förvänta sig för mycket av Kina-grejer antar jag.. Nu senast var det kortslutning som gjorde att den nästan började brinna. I och med det så behöver jag en ny kabelstam eftersom en del kablar smälte. Efter att ha berättat för kundservice om min upplevelse var det enda svar jag fick: "det är ingen reservdel som vi har." Ingenting om att de var ledsna för alla problem, ingen ursäkt. Ingenting. Helt ointresserade av att hjälpa en att hitta rätt kabelstam någon annanstans. Köp inte från dessa skojare.
Positiv upplevelse: Schyssta priser trevlig personal
Fantastisk upplevelse: Hade en reklamation, allt löstes väldigt snabbt och smidigt. Är väldigt nöjd och kommer handla här igen. 5av5 stjärnor.
Negativ erfarenhet: Handla inte här, kundservice går endast genom mail. Långa svarstider, slingrar sig när det blir problem. Jag råder er starkast och handla någon annanstans. Jag skriver recensioner väldigt sällan men tänker på andra barnfamiljer som jag.
Negativ erfarenhet: Värsta jag varit med om
Positiv upplevelse: De hade grejorna jag behövde men inte så billigt längre
Negativ erfarenhet: Mycket dålig returpolicy. Fick för lite stöd på nätet att välja extra batteri till min moped - och fick fel hem. För att returnera via posten kostar det 60 kr mindre än köpet.
Negativ erfarenhet: Jag har beställt två stycken däck till min cross den 29/4, men har varken fått en beställningsbekräftelse eller däcken ännu. Om jag inte personligen åker till butiken kommer jag att göra en anmälan till Konsumentverket. Detta företag verkar vara oseriöst. Köp inte från dem.
Fantastisk upplevelse: Trevligt bemötande, rolig affär.
Fantastisk upplevelse: Fungarage service och kundbemötande var exceptionellt bra. De överträffade förväntningarna, och deras dedikation till att möta kundens behov imponerade verkligen. Fick tag i däck tex som jag letat efter länge. Om det vore möjligt, skulle jag ge dem mer än fem stjärnor. En positiv upplevelse som kommer att leda till fortsatt köp inom en snar framtid.
Negativ erfarenhet: Bor i skåne ocKöpte en Eu Moppe min sämsta affär det enda sättet att få kontakt med dom är genom mail ingen tel och går det i sönder så vill dom att man skickar upp den och vad kostar det och var har dom miljötänket ett råd till alla andra köp inte där om ni inte bor i västerås
Negativ erfarenhet: Handla ej deras fordon! Kinesiskt överpris samtidigt som de inte har reservdelar till deras produkter. Även dålig kundservice som endast sker via mejl, inte intresserade av att hjälpa till. Vill bara få sålt deras produkter sen struntar dem i allt. KÖP EJ HÄRIFRÅN!
Negativ erfarenhet: отвратительное качество товара и обслуживания. в первый же день сломался мотор. служба поддержки отвечает долго, и в итоге после 4 месяцев грубо прервав переписку и не вернули ни деньги.
Fantastisk upplevelse: Har handlat vid två tillfällen. Snabb leverans och bra kontakt
Negativ erfarenhet: Ingen kontakt överhuvudtaget.
Fantastisk upplevelse: Fast delivery and good after service .highly recommended. mr.Emil is helpful.
Negativ erfarenhet: Köpt en 4-hjuling 200cc med tillbehör som plogblad m.m. Pris? 30.000kr, men vad fick man för det? Jo problem! Skeva plastkåpor, skruvar som knappt passar där dom ska sitta, svetsar som inte hållit ens igenom leverans, bensinmätare som inte funkar, hastighetsmätare som inte funkar, bromsar som varken funkar fram eller bak och en hel del annat. Det tog mig två dagar att montera ihop den, och då stod vi tre fullvuxna män där som idioter med alla problem. Ärligt talat, med denna kvalitén så kan ni gå ner i pris 8-10.000kr! För detta ÄR rent skräp. Det som gör mig mest förbannad är att sonen själv på 10 år har sparat ihop var enda krona för att han ville köpa detta kit. Om han blev besviken? Svar JA! Bifogar bilder på trasiga svetsar, spräckta plastdetaljer och bensinmätare som ej funkar. Hastighetsmätaren fungerar inte heller pga den trasiga givaren med dålig svets. Vill förtydliga att i tanken har vi straxt över 6 liter bensin, men mätaren visar empty. Hur är det möjligt? Tanken rymmer 7,5 liter. Mejlat kundtjänst om problemet och fick ett ganska så tråkigt svar tillbaka där det även framgår att dom är medvetna om kvalitén på produkterna, samt att det flera gånger innan anmälts till ARN.
Negativ erfarenhet: VARNING VARNING VARNING en bluff företag .det finns ingen Tel nummer kan man ringa , ingen svara mail heller .Mycket dålig kvalité, om du inte är en tekniker eller mekaniker köp ingenting. köpte en ATV fyrhjuling katastrof , går sönder hela tiden nästan alla bultar var lösa , alltid nåt bara skräpp, fy fan va jag är arg på de. riktigt bluff företag
Hej David! Tack för att du berättar om din upplevelse så vi kan föra det med oss i vårat ständiga förbättringsarbete. Med det sagt, just nu har vi semestertider samt en del sjukdom. I ett relativt litet bolag så påverkar detta bemanningen. Och tyvärr har kundtjänst inte hunnit med ärenden i vanlig takt. Dock avhandlas alla i tur och ordning. Utöver det kan vi garantera att vi inte sysslar med bluffverksamhet eller är ett blufföretag. Superbilligt har funnits sedan 2005 och det hade inte varit möjligt om våran verksamhet gick ut på att lura männsikor - det utgår jag ifrån att du förstår. Däremot kan man som kund uppleva det frustrerande om något inte blir som man tänkt, eller inte fungerar som man förväntar sig. Så, till din upplevelse - utan att ha insyn i ditt specifika ärende så är det svårt att veta vad specifikt som 'går sönder hela tiden'. I stort sett alla våra maskiner kräver en mindre slutmontering, och de allra flesta klarar detta utan att vara varken tekniker eller mekaniker. Gällande lösa bultar så följer det med varje maskin med ett informationsblad där det klart och tydligt står att man innan uppstart ska kontrollera och efterdra just bultar och skruvar. Hur som helst, har du mailat kundtjänst och tagit med orderuppgifter så kommer du få svar. Vi önskar dig trots allt en strålande dag!
Positiv upplevelse: Köpte en 125cc ATV till barnen. Kvalitén är vad man betalar för. Lite snea fästen för plast och dylikt, sånt man får räkna med. Hade dock problem med att få igång den. Gick inte alls. Fick svar inom 12h, och samma dag åkte jag in med den. Dem tog in den på verkstaden och fixade det som var fel. Var lite repor i plastdetaljer som dem också bytte mot nya helt gratis. Fick med mig dem gamla hem. Riktigt bra service. Svårt med kontakten då det bara finns mail.
Hej Alexander! Tack för din feedback. Vi gör alltid så gott vi kan och ord som dina motiverar oss ännu mer att tillmötesgå dig som kund på bästa sätt. Du har förstått hela poängen, det är fritt fram att välja vilket märke man vill på marknaden. Vi försöker tillhandahålla så skoj & kul det bara går per krona. Önskar dig en strålande dag och massor med roliga åktimmar för barnen!
Negativ erfarenhet: Dom säljer bara skrot
Hej Tony! Tack för din feedback. Lite svårt att avgöra vad som gått snett, men se till att maila kundtjänst så kan de hjälpa mig med eventuella fel. Ha en fantastisk dag!
Positiv upplevelse: Mycket trevlig personal
Hej Sven Erik! Vi bockar och bugar. Svårt att inte vara trevlig och glad när man får jobba med svinroliga grejer och träffa supertrevliga kunder som du själv! Ha en strålande dag!
Positiv upplevelse: Hej, beställde några skärmar till min cykel för att kolla kvalitet eftersom de var superbilliga men de har inte dykt upp än har maila men inte fått något svar. Ha ni semester? Mvh Patrik
Tjena! Vi behandlar alla kundtjänstärenden i turordning, men som du är inne på har semestrarna trampat igång så det är inte helt fullbemannad här för tillfället. Dra ett mail till [email protected] med ditt ärende så ska vi se till att kika på det asap! Ha en strålande dag!
Negativ erfarenhet: Har inga ord att beskriva Vilka bedragare dom är ! En stjärna är för mycket.
Hej! Vi tackar för din feedback även om den inte är positiv. Då får vi möjlighet att jobba på förbättring. Dock är det svårt helt utan kontext. Att vi skulle vara bedragare kan vi börja med att helt avfärda. På det sättet är det inte hållbart att driva verksamhet i Sverige någon längre tid. Vi är inne på vårat 18e år under samma namn och bolag- och som sagt, skulle vi vara bedragare hade det inte fungerat. Däremot kan saker gå fel, missförstånd kan uppstå och så klart, kunder kan känna missnöje. Och vid alla de tillfällena försöker vi lösa det tillsammans med kund. Dock behövs kännedom om ärendet och din kritik hänvisar till just ingenting, så du får gärna höra av dig till kundtjänst på [email protected] med mer info så kan de kika närmre på detta och förhoppningsvis går det att räta ut eventuella frågetecken! Önskar dig en fortsatt bra dag hur som helst!
Fantastisk upplevelse: I had a good experience with them,one of the best purchase I have ever had, but lack of quick communication is really annoying when you want to talk with them while there is no Phone number to communicate. I hope you provide a phone number for better communication. I got a moped from them, the batteries was faulty, they sent a new set of batteries after two weeks and now the moped is working very well. Thank you Anton
Hi Mohsen! Thank you for your review and feedback. Have a nice day, and many delightful days on your moped!
Negativ erfarenhet: Köpte en elscooter som aldrig kom igång ( fick ström men gick inte att rulla ) Skicka tillbaka den en vecka efter och nu skriver dom att jag har tagit sönder delar på den och ska betala 2200kr ! Och deras personal är inte dom bästa speciellt (Anton) på kundservice Rekommenderar starkt inte handla härifrån.
Hej Hazem! Tack för att du gör oss uppmärksamma på din upplevelse, vi vill alltid förbättra oss. Naturligtvis är vi inte ute efter att göra någon kund irriterad, det skulle ju inte hålla i längden som du förstår. Våra mekaniker är väldigt duktiga och mycket kompetenta, så har de bedömt att yttre åverkan förekommit så är det tyvärr så. Således gäller inte garanti, precis som med allt annat, och vill man ha produkten reparerad får man stå för det själv. Vad gäller kundtjänst så strävar vi alltid efter att hålla högsta möjliga standard för att tillmötesgå dig som kund, och ibland kan så klart vissa besked vara svåra att smälta. Vi håller oss till naturligtvis till alla lagar och regelverk tillgängliga, annars skulle vi inte kunna fortsätta bedriva verksamhet. Igen, beklagar att du upplever situationen som frustrerande. Önskar dig en fin dag ändå!
Negativ erfarenhet: Köpte en Agb-21 70cc cross till min 6åriga son. Redan efter tredje körningen så upptäckte vi att den läcker olja ur motorn. Kontakta superbilligt men dem menar att ibland har man otur med vissa exemplar och det inte är någon garanti på lekfordon men att jag gärna får bekosta en reparation på deras verkstad. Sån vidrig service, sista gången jag handlar där och kommer varna andra för detta ställe.
Hej Tony! Tack för att du lyfter din upplevelse så vi kan ta med det i vårat ständigt pågående förbättringsarbete. Vi ber om ursäkt att du inte känner dig nöjd. Med det sagt verkar det blivit lite missförstånd. Naturligtvis har alla produkter garanti och eventuella fabrikationsfel lämnas inte på dig som kund att bekosta. Och det här har du fått information om via mail med kundtjänst. Så förhoppningsvis ordnar detta sig snart så du och grabben kan få många skojiga crossdagar i sommar! Önskar dig en strålande dag!
Fantastisk upplevelse: VARNING! (RISK ATT BARN SKADAS AV PRODUKT IFRÅN SUPERBILLIGT) Vill varna för minimoton som säljs av Superbilligt. Sonen har kört på platt mark hemma och nu gick ramen av på båda sidor. Livsfarligt! Superbilligt tar inget ansvar då det är en leksak med 1 månad garanti. Finns bilder för den som vill se. Har varit i kontakt med Superbilligt då de verkade vilja lösa det men tyvärr ingen lösning då de slutat att svara på mail. Dåligt!!! Uppdatering 2024-02-20 Efter kontakt med Superbilligt igen så har allt löst sig. Tack för denna gång!
Hej Henrik! Tack för att du gör oss uppmärksamma på detta. Att en motorcykelram går av vid körning på endast planmark - utan övrig yttre åverkan - är naturligtvis helt uppåt väggarna, om så är fallet. Hoppas det inte gick illa och att grabben är ok! Har ingen inblick i ditt specifika ärende, är det ram eller svets som pajat (?), men skicka uppgifterna till kundtjänst så hanteras detta i korrekta kanaler. Önskar trots allt en strålande dag!
Fantastisk upplevelse: Personalen i butiken är super trevliga och hjälpsamma och tillmötesgående
Hej Eddie! Vi tackar ödmjukast för dina ord, det sporrar oss att fortsätta jobba på att du alltid får en bra upplevelse när du tar dig tid att komma in i butiken!
Fantastisk upplevelse: Kan vara den bästa sidan och köpa nått i från. Alltid snälla o hjälper till om något skulle av nån märklig andledning gå sönder eller på något sätt inte fungera .
Hej Jonas! Tack så mycket för din review och att du bemödat dig med att skriva några ord. Det bidrar till arbetet att fortsätta se till kundens önskemål och upplevelse!
Negativ erfarenhet: Rent skräp och usel kundservice! Vill starkt varna för att köpa gym från detta företag. Det är billigt så förväntningarna var inte höga med det som levererades var rent skräp. Det går inte att använda produkterna som det är tänkt. Kvalitén och konstruktion är så löjligt dålig att de flesta funktionerna inte alls går att använda. Tyvärr är deras service-mind mot kunder helt uselt.
Hej Johan! Tack för din feedback. Den hjälper oss att bli bättre! Nu har jag inte tillgång till ditt specifika fall här, men kontakta oss gärna på [email protected] så ska vi försöka reda ut vad som gått snett och se till att du blir mindre missnöjd. Ha en fin dag!
Negativ erfarenhet: SCAM!
Hi un named user! Please elaborate and we can try to work thing out. Have a great day!
Fantastisk upplevelse: Vi funderar på och köpa en scooter125 dom släpper i 2023 verkar lovande
Hej! Vad kul att höra! Vi ser fram emot att hjälpa dig hitta rätt Scooter. Tveka inte att kontakta oss på [email protected] om du har några funderingar innan ditt eventuella köp!
Fantastisk upplevelse: Köpte en drönare som batteriet inte uppfyllde kravet på. skickade ett mail om detta. Fick svar nästan omgående att de skickar ett nytt batteri. Bra service och snabbt svar..
Hej Magnus! Vi tackar ödmjukast för att du bemödat dig med att skriva detta. Det gör oss uppmärksamma på vad som är viktigt ur ett kundperspektiv och vad vi ska jobba på att bibehålla. Ha en fin dag!
Negativ erfarenhet: Dom försökte lura mig på mina pengar dröjde ut på tiden men när jag berätta för dom att jag har anmält så flög dem pengarna in men innan jag sa något om anmälan så skulle de ta för dom flera veckor. REKOMMENDERAR STARKT att inte köpa ngt där ifrån dessutom dålig kvalitet och sämsta personalen med väldigt dålig respekt speciellt Anton !!!! Va försiktiga folket nu är de iallafall anmält och hoppas Konsumentverket tar tag i dessa bedragare!!!
Hej Your Local! Tack så mycket för din feedback. Den hjälper oss i arbetet med att hålla god kundservice. Utan att ha kännedom om just ditt case så kan jag åtminstone garantera att vi inte sysslar med bedrägeri eller att lura kunder. Det är naturligtvis ohållbart både mot kund och myndigheter. Så något har blivit tokigt i just ditt fall och igen, utan att veta vad, så ber vi om ursäkt för detta. Hoppas du får en fin dag!
Negativ erfarenhet: Försökt lurat oss flera gånger när man säger att man vill prata med chefen erkänner dom o gör de som dom skulle gjort från första början riktigt dåligt företag gå aldrig dit
Hej hsis8s! Tack för din feedback. Utan att ha några detaljer om dina fall så ber vi om ursäkt för din dåliga upplevelse. Vad jag kan säga utan att veta exakt vad detta handlar om, är att vi inte sysselsätter oss med att försöka lura kunder. Det är ju en dålig affärsidé. Något har blivit snett i ditt fall och du är välkommen att kontakta oss på [email protected] så ser vi till att reda ut vad som blivit tokigt. Ha en fin dag!
Negativ erfarenhet: Mycket oengagerad personal, värsta jag har varit med om:(
Hej EB! Tack för din feedback. Den hjälper oss i vårat fortlöpande förbättringsarbete. Önskar dig en fin dag!
Negativ erfarenhet: Trodde inte att det kunde vara så dåligt faktiskt och trotsade recensionerna. Det som sitter fast med en skruv har vibrerar lös minst en gång. Helt sanslöst. Handla något med bättre kvalitet så slipper du ångra dig.
Hej Thomas! Tack för att du delar med dig av din upplevelse. Det är lite svårt att drista sig till vad som gått snett med den information du lämnat, men kontakta kundtjänst så kan vi gå till botten med problemet. Ha en strålande dag!
Negativ erfarenhet: Köp inte dessa kina grejer allt går sönder och rasar allteftersom
Negativ erfarenhet: Absolut Sveriges sämsta kvalitet på jag skulle påstå hela deras sortiment. Kundservicen är så dålig att jag skäms nästan att jag kunde vara så dum att handla där. Hade vart lyckligare idag om jag hade eldat upp pengarna faktiskt.
Fantastisk upplevelse: Very friendly and only shop I know that you get good Electric bike for good money.
Fantastisk upplevelse: Riktigt bra utbud till ATV dom har till och med delar till Bashan bs200s-7 rekomenderar starkt
Negativ erfarenhet: Okunnig/ointresserad personal. Hade tänkt handla men då ingen kunde svara på frågor eller intresserade sig för mig som kund så blev det inget köp varken nu eller i framtiden.Man verkade rikta in sig på kunder som verkade köpstarka till utseende eller attityd är min känsla så undvik om du inte tillhör dessa kategorier
Hej Åsa! Tack för din feedback. Den hjälper oss att bli bättre. Din upplevelse låter helt klart undermålig och vi ber om ursäkt för detta. Oklart vad som skett den dag du var inne, men hos oss ska verkligen ingen diskriminering ske. Sedan dess har en del ändringar skett och det har tillsats tjänster, bland annat för marknad. Så skulle du hitta tillstymmelse till chans att vilja besöka oss igen, kontakta [email protected] och hänvisa till denna kommentar kan vi titta närmre på detta. Ha en fin dag!
Positiv upplevelse: Bra mottagande. Lite svårt med support då de endast svarar på mail. Men personalen på plats gjorde ett bra intryck.
Negativ erfarenhet: Fiddyn skar i ett varm garage Sämsta stället någonsin
Negativ erfarenhet: Sämsta butik någonsin. Kolla deras facebooksida så förstår ni. Har ett ärende hos dom som är 5 månader gammalt, fortfarande inte fått tillbaka mina pengar. Saken är anmäld hos ARN och har gått till tidningen.
Fantastisk upplevelse: Fin butik bra service bra om man inte vill köpa saker som är jätte dyra kanske inte bästa kvalitén men duger
Positiv upplevelse: Kundvänlig....
Negativ erfarenhet: Köpte en 49cc cross till min son, den första var det så mycket fel på så de skickade en ny . Vilket var bra. Men när den andra kom så körde vi den en gång och dragstarten,brytare m.m gick i sönder och jag ville returnera och häva köpet, då slutade företaget svara och jag står här med en trasig cross.. Riktigt dåligt företag som inte tar ansvar
Negativ erfarenhet: Ska aldrig rekommendera att köpa från superbilligt skum och lurig
Fantastisk upplevelse: Jättebra och trevlig personal bra butik lätt att se utbudet
Hej Björn! Vi tackar ödmjukast för din kommentar. Det sporrar oss att alltid försöka göra vårat bästa. Vi önskar en trevlig, solig vecka!
Positiv upplevelse: Undvik. Undvik. Undvik. Köp kvalité istället, att handla härifrån kommer bara kosta dig mer i längden ändå. (Uppdatering: ändrar mitt betyg då returen på plats var väldigt smidig och problemfri, samt att personalen var väldigt bra att ha och göra med). Ändrar inte åsikten om produkten i sig dock
Negativ erfarenhet: Snabba leveranser fast billig Kina kvalité, när du fått dina saker kan du glömma att få hjälp. Helt uruselt bolag när det gäller reklamationer eller kontaktmöjligheter, lägg till några kronor och köp något riktig istället. Jag väntade mer än ett halvår för att få mitt batteri till min fatbike, hela sommaren åt skogen.
Hej Tobias! Tack för din feedback, den hjälper oss i arbetet med att täppa till våra brister. Det du beskriver låter helt klart som en dålig upplevelse och vi ber om ursäkt för det. Utan att ha insyn i exakt ditt fall så kan man konstatera att något blivit galet. Vi tar till oss detta och önskar dig en fin dag!
Negativ erfarenhet: Smidigt att handla ,men ointresserade att lösa reklamationer Direkt oseriöst att inte svara på flera månader Varning ! Eftermarknad fungerar inte
Negativ erfarenhet: Undvik detta företag. Vi köpte en cross som höll i 15 minuter. 2.5 månad efter reklamationen har ingenting hänt. Svarar inte på mail och inget telefonnummer finns. Fullständig katastrof!
Fantastisk upplevelse: Bra butik om man akut får för sig att köpa nåt att åka på
Fantastisk upplevelse: Köpte en 110cc fyrhjuling åt dottern, gick dåligt som fan men felsökte själv å hittade felet, kontaktade dom och sa felet men att de va fixat, som plåster på såren så fick jag ett service kit hemskickat. Bra återkoppling. Kanske lite dåligt att de inte går att ringa men jag tycker då inte att dom ha vare varken otrevlig eller dålig service. Mvh Tobias
Negativ erfarenhet: Varning för denna leverantör de svarar inte varken transportbolag eller finansbolag och allra minst kunder som inte har fått sin order.
Negativ erfarenhet: Väldens sämsta affär , sjukt dålig service , fick gå via ARN för att kunna häva köpet , sjukt dåligt !
Negativ erfarenhet: Har köpt miniquad till pojke före 2 månad sen,fick köra 4-5 gånger eftersom den gick sönder.Försökte kontakta företag via mail (går inte ringa),har fått oklart svar sen inget.Dåligt service,man känner sig lurade och diskriminerande.
Negativ erfarenhet: Har köpt en el goped scooter av superbilligt, för ca ett år sedan. Dom första batterierna gav inte den kraft som utlovat, men så fick jag nya. Dom har funkat några månader. När jag nu vill byta ut till mer kvalitativa Litiumbatterier, och ha information om vad jag kan sätta, så är dom inte det minsta serviceminded. Dom vet inte vad jag kan sätta i, och dom är inte intresserade av att ta reda på det via tillverkaren, ger mig ingen mailadress eller någonting, utan är bara sura i tonen i mailkonversationen. Hänvisar till att jag kan köpa nya batterier hos dom, som förmodligen är av samma dåliga kvalité. Superbilligt.se kan inte stava till SERVICE, och inser inte att utan kunder kan dom stänga ner verksamheten.
Negativ erfarenhet: Varning köp inte där ifrån väldigt dåligt kvalite och väldigt dålig service. De har inget telefonnummer man kan ringa till jag köpte en helt ny funkade inte. Fick ingen ny var tvungen och skicka den till service en hel vecka sen så åker jag ca 6mil och då är felet kvar.köp inte där ifrån
Negativ erfarenhet: Riktigt dåligt kvalitet. Väldigt dåligt återkoppling med support. Kommer aldrig handla ifrån dem igen.
Fantastisk upplevelse: Bra support och kundbemötande. Jag är mycket nöjd!
Negativ erfarenhet: Very cheap products, very poor quality. Extremely terrible customer service. Do not buy their products even they offer the product for one krona. You will definitely regret your decision.The only company in Sweden doing business without having a telephone number for the customers to contact them. Probably they would have thought that customers could call and blast them if they publish a telephone number for the dirty work they do . Bought an electric scooter for my 9 years old son and next day found out it is a defect product.As the handle shakes due to a crack in the aluminium joint which connects the front wheel and the handle due to the poor engineering design. Went back immediately to return. But they did not want to take it back. Gave me many excuses. finally told me that they are expecting a shipment from china in two months time and once they receive it that they will contact me. No one contacted me. Third month I went back to their shop as they do not answer for mails and no telephone number to contact and I live far away from their shop. Some how I managed to change to another scooter (not a new one but another used one from their work shop). My son used it for about 3 weeks and same problem happened. Again went back and complained. The sales guy in the counter or the owner did not want to accept there is a defect in the design but a guy who was working in the work shop told me that every one who bought that particular model is having the same problem. Some how I left the scooter and came for them to repair. Then after about three months I went back to their shop to collect it and it was not repaired. As you can not argue with these people who are not genuine I gave up and got my broken scooter back and came home and now it is lying in the garage.Every thing happened during their warranty period of one year. So do not trust them. I lost money and my son is very sad that he doesn't have a scooter.
Fantastisk upplevelse: Bra ställe, väldigt bra bemötande av personalen och bra priser dessutom
Negativ erfarenhet: Extremt dålig kvalitet på grejerna. Att det ens går att tillverka så kassa saker är nästan en bedrift i sig. Köpte en fyrhjuling och efter en timmes körning hade svetsfogar för avgasrör och baklampa gått rakt av. Eller jag vet inte ens om det var svetsfog. Kändes mer som ett kinesiskt stelnat tuggummi. Livsfarligt!!
Positiv upplevelse: ganska trevligt bemötande osv
Fantastisk upplevelse: Mycket trevlig o hjälpsam personal
Positiv upplevelse: Bra
Negativ erfarenhet: They have cheap productsand very bad customers service they dont have phone no only email .i buy a moped and after i feel that it has fault when i want to return they said come to our store when i come to store in vasteras theytold me they dont return after lots of arguments and discussion they agree to gove me redund after first service. Now i am stillwaiting to my refund it was 14000 sek .they spam me .after 19 mesaages they did not reply of any message or email i fed up to massage him again and again .after 2 months i did not get any refund .now i am going to police report and i hire lawyer if i need.i recommend to you all pls dont buy anything from there they are very very bad owners and management.
Fantastisk upplevelse: Helt ok ställe, vi köpte en cross och sen har fungerat över förväntan faktiskt, för priset är det absolut 5 stjärnor. Sedan är det givetvis så att man får greja lite mera med en produkt som är superbillig jämfört med svindyr. Vi fick massor av cross till grabben för pengarna.
Negativ erfarenhet: Avråder från köp på Superbilligt. Man får betala frakten hem. Är man inte nöjd med varan får man betala frakten tillbaka. Dessutom tillkommer administrativ avgift på fakturan. Köpte en vara för 790:- som inte passade. 345:- i frakt tur och retur samt adm avgifter. Vidare så tog de inte tag i returen i tid så jag fick ringa och be fakturaföretaget flytta fram datum på räkning för att undgå påminnelseavgift. Support sker genom chat som de i princip aldrig svarar på. Otroligt dåligt kundbemötande. Jag kommer aldrig igen handla på detta företaget
Positiv upplevelse: Det var super billigt, men det är ju nackdelar till det. Paketet var inte bra packat. Det var snabb leverans men det är mer på grund av DHL. Kvaliteten är inte bästa men det är ju så klart också väldigt billigt. Jag köpte universella crossdelar till en Kina cross och de fungerar bra till det men om man ska bättre kvalitet så ska man köpa någon annanstans.
Positiv upplevelse: Bra och trevlig personal som gav det lilla extra
Tack Lina, det uppskattas att höra :) Mvh Superbilligt
Negativ erfarenhet: Very bad service send products are very cheap quality and missing some important parts i have to buy another partsand after assemble its stop working.very bad service.
Hello Jaspal, If you contact us at [email protected] we can help you with your problems Mvh Superbilligt.se
Negativ erfarenhet: Säljer ATV där de inte har reservdelar och försöker sedan sälja på andra dyra delar som inte passar. Avrådes starkt att handla härifrån
Negativ erfarenhet: Snabba, trevliga men säljer på kunder fel saker som inte alls passar
Fantastisk upplevelse: Steffe som jobbar i kassan vilken guld kille. Mycket hjälpsam och kunnig
Fantastisk upplevelse: Jätte bra ställe trevlig personal
Fantastisk upplevelse: Mycket bra butik
Negativ erfarenhet: Man får det man betalar för,även sk.garanti.
Negativ erfarenhet: Jag har haft med denna firma att göra..... MEN herrejösses!! Om man har en firma och inte har tid att svara i telefon utan de ska mailas fram och tillbaka och inte svarar i någon ordning på mailen heller hur ska de då kunna fungera. Jag är själv företagare och är medveten om att har man ingen service så är de bara låsa dörren och gå hem. Man måste ju fylla i hur många stjärnor man vill ge och jag ger denna p.g.a jag fick pengarna tillbaka efter ett trögt mailande fram och tillbaka under flera veckors tid.
Negativ erfarenhet: Väldigt tjurig kassörska. Ville inte hjälpa mig med vilken CDI box jag skulle ha.
Negativ erfarenhet: Ointresserad personal, ingen servicekänsla alls. Men butikens sortiment är bra.
Negativ erfarenhet: HANDLA OCH BESÖK INTE DERAS BUTIK. Sämre service och kommunikation får man leta efter. Man åker 20mil enkelresa för att få hjälp med 3 kina-maskiner, och det var ”bom” på alla 3. Man kunde inte svara på frågor.. Det e andra gången jag försöker anlita dem... Men nu gäller alternativ. Kom igen... Bättring tack, eller vill man inte ha kunder här?
Fantastisk upplevelse: Bra grejor
Negativ erfarenhet: Fick defekt vara skickad som också verkade vara använd sedan tidigare då den var smutsig, de kunde tänka sig att bjuda på fraktkostnaden. Då jag personligen levererade varan till annan ort för montering (även noterade skadan när jag packade upp den där) så fanns inte alternativet att byta ut produkten till utan förväntande mig ett prisavdrag. Efter jag meddelat denna utmaning så står dom inte längre för vad de erbjudit ens att bjuda på fraktkostnaden utan tar hellre en diskussion och bråk med sina kunder. köp er vara någon annanstans.
Positiv upplevelse: Dålig beskrivning, långsam service
Positiv upplevelse: Det var superbilligt
Positiv upplevelse: Bra butik som har nästa allt till maskiner
Negativ erfarenhet: HANDLA OCH BESÖK INTE DERAS BUTIK. Sämre service och kommunikation får du leta efter. ALDRIG varit med om en svensk butik som hasslar som butiker utomlands. SCAM BUTIK. Handla hellre direkt från Kina om ni är intresserade av Kina maskiner. (Typ alibaba eller aliexpress) De förtjänar minus 5 stjärnor för mig!
Negativ erfarenhet: Oseriöst företag som inte går att få tag i när det gäller reklamation/garanti ärende. Både mailat och letat telefonnummer till dom. Går endast att maila men ingen svarar. Lätta att göra med om ni skall köpa något. Men inte sedan om det dyker upp problem. Uppdatering våran bashan skickades till dom för att motorn slutade att fungera. Den kommer tillbaka efter 3 veckor. Äntligen.......men dom har inte gjort något ting med den så nu står vi fortfarande med en trasig fyrhjuling det enda som har gått det är tiden.Detta är ett garanti ärende.
Positiv upplevelse: Trevlig personal men servicen var seg även fast den var bra
Negativ erfarenhet: Jätte dåligt maskiner personalen inte bra mot kunder Köp ingenting om de ge gratis maskiner tag inte.
Fantastisk upplevelse: Nöjd kund här. Har en rolig dirtpro 125-r och en grym md-125 Knight ToX edition. Knighten är nog Sveriges "Most bang for the bucks" cross. Dirtpro crossen kunde dock haft bättre kvalitet på diverse muttrar, iallafall till fästen avgasröret.
Negativ erfarenhet: Denna stjärna borde vara kolsvart .Handla inte från detta företag, dom är inte kundvänliga i sitt agerande. Varor som jag beställt kommer inte, men faktura får man omgående, kredit kommer automatiskt efter 2 veckor utan någon förklaring. Man kan inte nå dom på telefon och dom ids inte ens svara på mail
Ge din åsikt om FunGarage.se - MOTOR | HOBBY | OUTDOOR:
FunGarage.se - MOTOR | HOBBY | OUTDOOR visas i följande listor:
FunGarage.se - MOTOR | HOBBY | OUTDOOR visas i följande listor:
Andra gym som kan intressera dig






Vasteras Shukokai Karate Club


Speed & Cryocenter Västerås

Västerås Gymnastikförening



Friskis&Svettis Finnslätten
Lista ditt gym i vår kostnadsfria katalog
Om du hanterar ett gym och vill visas på vår webbplats, skicka oss din platsinformation så att vi kan inkludera dig i vår katalog. Det är gratis att visas i vår guide!